zondag 27 november 2011

Wishlist

Sapa o chau heeft een wishlist met dingen die ze echt nodig hebben voor de kinderen.Een paar dingen die erop staan kunnn wij in Nederland helaas niks mee (een bed of busje opsturen wordt een beetje moeilijk). maar ze hebben bijvoorbeeld ook heel veel kleding, schoenen en shampoo nodig. Nou gooi ik bijvoorbeeld elk jaar wel 3 volle zakken kleding weg, terwijl hun er dus nog heel veel aan hebben!

Hier een aantal kleinere dingen die op hun wishlist staan
Voor de volledige wishlist kijk op www.sapaochau.com en dan bij 'help and donate'.


- Back to school
Ze hebben dit jaar veel nieuwe leerlingen dus dingen zoals schriften en pennen hebben ze hard nodig.
- Shampoo voor de jongens en meisjes
- Zeep om kleding te wassen
- Douchegel 
- Schoenen
De meeste hebben in de zomer gewoon slippertjes aan. maar in de winter is het 0 tot 5 graden elke dag
- Kleding. En dan vooral wat warmere kleding
- Klamboe's 
Er zijn heel veel muggen in vietnam!

Dit zijn dus kleine dingen voor ons, waar hun super blij mee zijn. Ik zou hier graag nog wat mee willen doen en ik hoop dat er uiteindelijk meer mensen zijn die met mij mee doen!

Ook kan je een student sponseren, elke maand of elk jaar. Hier zal ik later nog wat meer over vertellen




2 opmerkingen: